Sommar

Sommaren har väl nått typ halvvägs nu. Har inte hänt överdrivet mycket förutom att jag gjort mina fyra veckor på tidningstjänst. Ett jobb med tidiga morgnar, underbara soluppgångar och en hel del trappsteg. Det har varit kul och jag tänker söka nästa sommar också, även om jag skulle tycka att det vore mindre kul och behöva ut på cykel när det är typ tjugo minus och kolsvart.

Förutom att jobba har jag gjort en hel del. Bland annat

  • Träffat Sofias pojkvän
  • Spelat minigolf
  • Solat och badat
  • Ätit grillat
  • Plöjt podcasts och ljudböcker

Resten av sommaren ska jag planera hösten och semestra med familjen innan det är dags för en ny vardag.

Kommentera

