20 år!!!!

Idag den trettioförsta maj fyller jag tjugo år! Jag har lämnat tonåren och som någon hälsade på Facebook så har jag enligt mångas sätt att se trätt in i vuxenlivet. Vet inte riktigt om jag kan hålla med på den punkten men jaja.

Jag har haft en bra dag. Tidig uppstigning, klippning av gräsmatta, dressyrtrim med Zathelit i hettan, middag på Hammars och till sist hallonsorbet och polkaglass till Let’s Dance.

Det enda jag känner att jag saknat är några nära vänner som jag träffar snart i alla fall.

20130531-230838.jpg
Enda bilden på den enhet som jag skriver detta på.

Kommentera

