Uppfräschning

Jag har i flera veckors tid, säkert mer en månad, pratat om att jag ska klippa håret och blondera slingor för att bli av med den hemska utväxten. Nu har det äntligen blivit av. Håret är nu minst fem centimeter kortare och det är riktigt härligt blont. Då jag inte gillar stylingen som frisören gjorde så kommer ingen bild idag. Kanske imorgon?

När jag satt där och frisören blåste håret innan hon började med stylingen konstaterade jag att jag just då var otroligt lik mamma.

Bal_442

Bild från innan balen förra året. De som vet hur mamma såg ut när hon var yngre tycker att jag på den här bilden är väldigt lik mamma. När jag letade rätt på den här bilden såg jag en bild där övriga personer såg mindre charmiga ut och jag var där ännu mer lik mamma.

Kommentera

