Klubbtävling

Klubben, FRK, har/har haft en cup i vår med två dressyrtävlingar och två hopptävlingar. Pga min hopprädsla har jag bara varit med på den dressyrtävling som hittills varit. Red då Peppar i LC:1 och jag var ganska nöjd med vår prestation. Nu är det dags för den andra dressyrtävlingen om ett par veckor och då ska jag återigen vara med, denna gång ska jag inte rida Peppar utan har anmält mig på Crazy. Ett sto på klubben som jag ridit en hel del i vår. Hon är inte lätt men senaste veckorna har det gått riktigt bra för oss två att på egen hand dressyra när de andra hoppat. Hoppas nu att hon har en bra dag när det är dags och att det går bra för oss.

IMG_2206

Fina, fina Crazy

Kommentera

