Bokrea 2013

Som den boknörd jag är har jag inte kunnat hålla mig ifrån bokreorna som varit och i år har jag köpt fem böcker på olika ställen.

_MG_0017

Fotografens ögonblick – Joe McNally, Virka mina bästa amigurumis – Mia Bengtsson, Den förlorade liljan – Sarah Singleton, I häxjaktens skugga – Sarah Singleton och Den femte systern – Mårten Sandén.

Är väldigt nöjd med köpen, har läst ett par sidor i Fotografens ögonblick och börjat virka en ‘gurumi ur Mia Bengtssons bok. Får se om det kommer någon recension på böckerna eller inte. Ni kommer garanterat att få se en ‘gurumi snart i alla fall.

Kommentera

