I raise my flags, don my clothes It’s a revolution, I suppose We’re painted red to fit right in

Imagine Dragons – Radioactive

Allt känns faktiskt bra just nu. Det här året hittills har varit en bergochdalbana. Började på topp, gick sedan utför i ett par veckor och nu är jag på väg upp igen.

Ridningen går framåt och att vara i stallet ger återigen energi. Har haft tre av vårens fem stalltjänster och nästa i mars är det två tjejer uppskrivna på och gången efter det ligger i slutet på april och då har förhoppningsvis någon skrivit upp sig. Fredagslektionerna två sista veckorna har gått riktigt bra, förra veckan på Peppar och idag på Crazy. Känns så skönt! Efter imorgon är dessutom mina två år i US över. Har varit två lärorika år med mycket skratt och trevligheter men har även varit ett stressmoment ibland. Jag är väldigt glad att jag övertalades att gå med, hade nog inte varit den jag är idag annars.

Skolan är kul och personerna underbara. Både fysiken och matten är rolig och känner att nu har jag hittat rätt. Jag och Torleif var snabbast på labben i tisdags och matteinlämningen med honom, Sandra och Kim gick lätt att göra. Och kan inte sluta glädjas över alla nya vänner jag fått under basåret hittills.

Bäst av allt, det är vetskapen att om en vecka så befinner jag mig hos Sofia. Sofia som jag saknat under de här ner-veckorna. Ska bli kul att se hennes nya hemstad och träffa lite av hennes vänner.

IMG_2206

Crazy som käkar gräs.

IMG_2222

Peppar som också käkar gräs.

Kommentera

