Det är du som väljer så var noga med ditt val. Det är ändå du som väljer vem du är.

Darin – En apa som liknar dig

Livet rullar på. Jag räknar fysik och matte, skrattar med kompisar, saknar vänner och vistas bland underbara hästar.

Det är skönt att vara tillbaka på skolan och umgås med de underbara personerna där. Och hör och häpna än så länge är både matte d och fysik b roliga kurser. I matten är det trigonometri som gäller och fysik har vi gjort rörelsemängd och kaströrelse, ska nu börja med relativitetsteori.

Jag saknar dock mina vänner från Human, men tröstas av att jag snart åker upp till Sofia och hälsar på. Tycker att jag borde boka in ett besök på Kristine med Lisa så vi får träffa de som inte var där förra gången. Sanna vill jag också träffa men vi får väl se när det kan ordnas.

IMG_629

Vill ha barmark av en enda anledning. Vill kunna använda dessa snyggingar. Ska det vara snö och kallt så ska det vara rejält och inte pendla så att det töar och blir snorhalt..

Kommentera

