Tillbaka till vardagen då

Imorgon är det dags att komma in i vardagslunken igen. Då börjar vårterminen och jag börjar då läsa fysik b och matte d. Ska bli kul att komma igång igen. Har även större förhoppningar att komma in på utbildningen jag helst vill gå i Uppsala då vi fixat så jag kan skriva högskoleprovet i vår.

I veckan som gått har jag typ inte gjort något. Igår hade jag stalltjänst, min andra i vår då jag bytt en med Malin. Tyvärr så lyckades vi inte lösa det med någon att ha med så mamma och pappa var med på morgonen och hjälpte med fodring och utsläpp, sedan kom Agnes och hjälpte med bland annat mockningen. Fick även lite hjälp av voltigegänget som haft läger med två Uppsalalag. Longerade även gamle Dino på ett träningspass och våra små tjejer som normalt tränar på Tara var så duktiga.

IMG_736

 

Kommentera

