Årskrönika 2012 – Juli-December

Juli

  • Hästarna fick semester, jag red ut Malou till sommarbetet
  • Semester på västkusten kombinerat med mitt bästa Oringen. Hade efter fem etapper ett godkänt resultat och landade på en 37 plats av 43 godkända.

IMG_615

  • Jag skrev om och bearbetade själv mina skolår och den bergochdalbana det varit

Augusti

  • Min två månaders förkylning bröt ut
  • Jag åkte till Kreta för 6:e gången
  • Jag började på tekniskt basår och fick ett antal nya härliga vänner.

September

  • Tog körkort
  • Pluggade massor

Oktober

  • Åkte på roadtrip till Sanna i Leksand
  • Skrev och blev godkänd på tre av tre tentor
  • Åkte på 25-manna som reserv och rörde på mig för första gången sedan augusti

IMG_999_10

November

  • Hände inte mycket. Pluggade massor och började tycka att fysik är kul

December

  • Klarade alla höstens kurser
  • Arbetade massor med årets julshow som kan ha varit den bästa på länge

Tebjudningen

  • Red Ådi för första gången och ett flertal gånger efter det.

Det var andra halvan av mitt 2012. Ett halvår som varit förkylning, matte, fysik, kemi och hästar. Nyåret firades in med middag hos Sanna med Sofia och Lisa. Åt, pratade, spelade Vänner och fiender och sköt raketer. Jag och Sofia åkte in till stan vid ett. Var ett kort tag hos Sofie och gick sedan vidare hemma till Kristina med två stopp i stan. En intressant kväll med mycket snack med Sofia.

Kommentera

