Mystur i snön

Jag och Malin var till stallet idag, för första gången sen sommaren har jag inte varit där på en vecka. Har varit lite tomt och tråkigt faktiskt. I alla fall var en uteritt i snön planerad på Peppar och Cournado.

För ovanlighetens skull så var Cournado lätt att ta in och Peppar ville inte riktigt gå in.

Det blev en mysig tur mest i skritt och med lite trav, och ett par språng galopp, förbi Solhäll. Riktigt mysigt förutom att Cournado sysselsatte sig med att dra i tallgrenar så jag fick snö bland annat innanför jackan 😉 Söt häst!

IMG_2229

Kan även meddela, om Anna eller någon annan som vet att jag tycker att tanken på att galoppera Cournado är lite skrämmande, att det inte var så läskigt och att jag kunde ha galopperat en bit till om Malin också galopperat.

Kommentera

