Jullov!

Har sedan i torsdags jullov och har sedan dess fått reda på att jag klarat alla tre tentorna och har alltså jullov till 21 januari. Jag har nu läst klart fysik A, kemi A och matematik C. Mattekursen var inte särskilt jobbig då jag läste den på gymnasiet också.

Det har varit mycket senaste tiden med skolan och aktiviteter i stallet. När jag inte varit i skolan har jag pluggat eller gjort något med anknytning till stallet.

Vi i US har haft julshow och det har varit mycket att stå i. Mer om showen i ett annat inlägg.

Kommentera

