Fullt upp

Jag har inte riktigt tid att hålla bloggen uppdaterad och levande just nu. Det händer massor i skolan och i stallet, dessutom så har min kära syster börjat sno min dator om kvällarna så när jag väl skulle kunna ha tid så fixar hon med sin egen blogg, som inte riktigt är igång, eller med Farmville.

Sedan sist har mycket hänt:

  • Jag har fått reda på att jag är godkänd på alla tre tentorna! Jippi! En trea och två fyror i betyg.
  • Vi har labbat igen
  • Jag har ridit en massa lektioner på Malou
  • Haft stalltjänst
  • Tränat både i gym och på pass
  • Varit ledare/spöke på spökkväll
  • Planerat julshow
  • Firat en mycket söt treåring
  • Träffat släktingar som man inte träffat många gånger
  • Longerat hästar
  • Varit på IKEA
  • Träffat human-folk
  • Firat Lisa

Ja det var väl typ allt, tror jag… Har säkert glömt något men så får det va. När jag återkommer? Det vet ingen när livet tillåter, i vecka 50 har jag i alla fall tentor så efter det är det lugnt till vecka 3 eller 4 beroende på om det blir någon omtenta efter vecka 50.

Kommentera

