Ridning vecka 41

I tisdags så red vi dressyr för Linnea. Jag hade Crazy och vi red en hel del på mittvolten. Jag lyckades lugna henne riktigt bra och är nöjd med passet.

En av många knasiga hästar jag vet, Crazy as Me

I fredags på lektionen red vi också dressyr men inte heller denna gång för Marika utan vi hade Sara, ny instruktör på FRK. Vi övade på rakriktning och red en övning där man skulle vända rätt upp och längs långsidorna 10m volter. Jag red Malou och hon var duktig men hon är lite tråkigare att rida än Crazy.

Fina, fina Malou!

Efter ridningen i fredags så var jag kvar i stallet. Först tittade jag på Malins och Stinas hopplektion tillsammans med Elin, Emma och Lina. Vi lagade sedan tacos som vi åt med Malin och Stina och så hade vi US-möte där vi planerade julshowen. Vi hade jättekul och julshowen kommer bli den bästa på länge!

Kommentera

