Miniroadtrip till Leksand

I söndags åkte jag och Lisa som jag skrev i förra veckan till Leksand för att hälsa på Sanna som går på folkhögskola där det här året.

I varje fall så hämtade jag upp Lisa med bilen och bilfärden dit gick väldigt bra. Vi blev dock lite förvirrade när vi typ var framme. Sanna visade runt oss, visade lite uppgifter hon gjort sedan tog vi bilen till hemköp där vi köpte mat, sallad, chokladbollar, bröd, konserverad frukt och glass. Mycket gott! När vi precis ätit klart efterrätten upptäckte jag att vi var tvungna att åka då jag skulle vara i stallet halv fem.

En kul söndag med två av mina saknade vänner.

Kommentera

