Sofia och Lisa

Fyra fina flickor får pryda detta inlägg precis som de pryder min vägg. Karin, Lisa, Sanna och Sofia. Karin till vänster, Lisa överst, Sanna under och Sofia till höger. Denna tavla fick jag i sjutton års present av Sanna.

Träffade två fina saknade vänner i söndags då Sofia var i stan. Jag, Lisa och Sofia hade dejt på Focus, Sanna var och så inbjuden men kunde inte ta sig in till stan. Jag och Sofia åt kärleksmums. Vi pratade om sånt som hänt och som kommer hände också tänkte vi att någon helg kanske vi kan åka upp till Jämtland och hälsa på Sofia. När Sofia åkte för att köpa vinterskor, satt jag och Lisa kvar och pratade om bl a helgens äventyr.

I veckan har det varit mycket i skolan och inte särskilt mycket övrigt då jag tagit ett uppehåll med ridningen, pga förkylningen, och ändå inte kan träna annat. Vad gäller skolarbete är jag klar med labbrapporten och den matten vi  ska räkna denna vecka, och gjort drygt hälften av nästa veckas tal. Kvar har jag hemuppgiften i kemi och så ska jag räkna lite fysik imorgon.

Imorgon ska jag förutom plugg och ev. ridning på synundersökning och kolla på nya bågar på Smart Eyes hos Lotta. På lördag ska det jobbas, kanske ska börja med fönsterputsningen, som varit på g sen innan jag blev förkyld. Sen på söndag ska jag och Lisa på äventyr. Vi ska åka på roadtrip, målet är Leksand där vi ska hälsa på Sanna. Är mycket glad att mamma och pappa låter oss låna bilen 🙂 De vet att jag kör bra och försiktigt.

Kommentera

