Mycket på g

Mycket som hänt senaste tiden både roligheter och mindre kul saker.

I fredags var det fullt upp. Det hände en hel del både sånt jag tänker ta upp här nu och lite annat som jag väntar med. I varje fall så har en väldigt kär vän, Sofia N fyllt år i helgen, och detta firades i fredags med gott fika och massor av skratt hos henne. Sist kvar var jag, en annan Sofia, Kristina, Sanna och Oskar.Jag hade superkul och det bästa var att jag fick träffa Sofia N, Sanna och Lisa igen. Ni är och kommer vara mycket saknade!

I lördags hade vi kräftskiva/middag/firande av mamma med några av hennes barndomsvänner och jag insåg att jag och mina närmaste gymnasievänner är ganska lika dem..

I söndags fyllde Sofia 19 år! Grattis igen! Vi träffades inte då. Jag klarade inte längre av att hålla mig från stallet utan åkte ut på voltigen och longerade på träningen. På småbarnens träning longerade jag Tara för första gången. Hon var mycket trevlig speciellt i skritt och trav i vänster varv. I andra varvet lyssnade hon sämre och galoppen gick väldigt dåligt, hon har jobbigt för den. På lag 1’s träning longerade jag Cournado lite grann och han var som alltid duktig.

Gammal bild på sötponnyn.

Dagarna som gått sedan i söndags har jag påbörjat något nytt för mig. Mer om det kommer i ett annat inlägg.

Kommentera

