Höstterminen är igång

I alla fall vad gäller ridningen. Red årets första lektion, lugn dressyr på Malou på utebanan, i tisdags och den andra igår, dressyr på Malou nu på ängen. Både passen var roliga men det igår var snäppet roligare. Det var en ny miljö att dressyra i och man kunde verkligen ta hjälp av terrängen. Ridskolans äng är något kuperad och alltså inte plan som ridbanorna.

Malou var väldigt trevlig båda passen och känns som om hon har blivit mjukare under sommaren.

Söta Malou för två år sedan, typ

One response to “Höstterminen är igång

  • Jakob Andersson

    Svar: Det är verkligen hemskt, och det låter som om du gör precis samma sak som jag. Dock har jag medicin/tabletter som jag fått via min läkare som jag ska ta vid första sympton/känsla av migrän – och dom funkar väldigt bra på dig! Dock jag otroligt trött/hängig/sliten efter ett sådant migränanfall, särskilt om man inte hinner ta tabletterna i tid och mycket utav anfallet hinner att bryta ut. Det är verkligen hemskt, stundtals känns de verkligen som att huvudet ska sprängas och ögonen flyga ur huvudet! Kram på dig. Tack snälla för dina tips!

Kommentera

