When you try your best but you don’t succeed. When you get what you want but not what you need. When you feel so tired but you can’t sleep.

Inte för att rubriken har med något att göra. Jag tycker bara att det är ett fint citat, av många, från Coldplay’s låt Fix You.

Jag lever, jag är hemma, men jag är förkyld och har lock för ett öra.

I söndags kom jag hem från en underbar vecka på Kreta med familjen. Till skillnad från Thailands resan så var det här nästan som att komma hem, det var min sjätte solsemester på Kreta, den femte på Chania-kusten, den tredje i Platanias och den andra till Atlantica Caldera Bay.

Vi har varit där många gånger och kan stället, vilket är mycket avkopplande då vi inte behöver leta restauranger eller turista, vi har redan gjort det och det räcker med en gång på de flesta turistgrejerna.

Vi har solat, badat, ätit på favoritrestaurangerna, träffat Agnes kompis familj i Agia Marina, varit i Chania, och allt som hör till våra Kreta semestrar. Bilder kommer i annat inlägg, någon gång.

Kommentera

