23-28e juli

Resten av O-ringen veckan gick fort och i stort sett var allt jag gjorde springa etapperna och sedan slöa typ alla dagar.

Kvällen innan vilodagen hade vi klubbkväll vilket innebar långbord på kåregatan enligt tradition. På vilodagen åkte vi ut till Haverdal för en slödag på stranden. Riktigt skönt!

Resterande två etapper var mina sämsta, jag kom på 37 plats totalt av 43 godkända, vilket för mig är ett godkänt resultat trots en tid på två timmar och sex minuter sista etappen. Men det bra var att jag träffade Elina, från Ö-vik som jag nästan bara träffar på O-ringen. Vi pratade och bestämde att vi ska träffas på 25-manna, en stor stafett i höst. Efter tävlingen på fredagen så packade vi ihop och åkte hem, vilket var tur då jag hörde att det kom massor av regn på lördag morgon. Jag och Agnes träffades tyvärr inte men förhoppningsvis så blir det av i höst då vi båda är kvar i Dalarna och plugga samma program fast jag ska gå på  campus och Agnes distans.

 

Kommentera

