Sofia bilder från studentveckan då min kamera inte var med

På torsdagen i studentveckan drog vi till Puttbo för att pynta släp. Björkris, ballonger och två lakan blev det.  Här är det ena lakanet och flera internskämt, uppgifter och personer fick vara med. Självklart skulle gubbjävlarna och Edvin ha sin del.

Det andra lakanet där vi skrev HV09 och allas namn.

Champagnefrukost hade vi hos Olivia. På bilden ser vi mig och Lisa.

Efter frukosten gick hela klassen tillsammans mot skolan.

 

Medan vi väntade in fotografering i parken så hade vi en egen photoshoot.

En till photoshoot bild.

Nu har jag lagt ut de bilder jag tänkt lägga ut. De i det här inlägget är Sofias och inte mina. Självklart finns fler som jag tagit men jag tycker att de som lagts upp får tala för veckan. De i klassen som vill ha bilder från självklart ta. Vill någon ha fler får ni höra av er så kan jag mejla dem.

Kommentera

