Studentdagen 15 juni 2012

Då har det blivit dags att lägga upp bilderna från studentdagen. Börjar med bilder från min kamera, senare när jag lagt upp balbilderna också så ska jag lägga upp några bilder som Sofia tagit under studentveckan.

Glad, fin och stolt student tidigt då den stora dagen knappt börjat. På mig hade jag Studentmössa från ABC-gruppen, Klänning från Oasis, Kavaj från MQ och Skor från Scorett.

Champagnefrukost – check, avslutning – check, betygsmottagning – check, utspring – check. Med fin skylt, massor runt halsen och ett stipendium i betygskuvertet.

Sofia, min äldsta vän får en ros av mig

ÄLSKAR Sofias skylt! Eller i alla fall bilden, ännu roligare blir det med tanke på att hon är glad vegetarian sedan tre år tillbaka.

Presentöppning hemma i trädgården

Tack kära familj som kämpade för att göra studentmössetårta! Mycket fin skapelse.

Nästa alla presenter jag fick. Det som inte syns är pengar, presentkortoch ett halsband.

 

Kommentera

