Klänningar

Har fotat mina två klänningar inför studenten idag. Jag kommer ju äntligen i både studentklänningen och balklänningen.

Här är klänningen som jag ska ha på studentdagen. Kavajen ska jag ha över om det är kallt, vilket vi inte hoppas på.

Och här är den! Den omtalade balklänningen. Den är mammas och hon hade den när hon studerade där. Den är alltså ungefär 25 år, tror jag. Och nu kommer jag äntligen i den.

2 responses to “Klänningar

  • Frida

    GRYMT snygg! Men det kunde man ju förstå, du som var absolut snyggast klädd redan på avslutningsfesten i nian!

  • Sofia

    Ser en liten skymt av studentklänningen, men hey, planerar trots allt att spendera den dagen med dig så kommer få se den en hel del. Och balklänningen var riktigt tjusig, väntar i spänning att få se den på! Och grattis igen att du kommer i dem, bra kämpat!

Kommentera

