Hjärtekatterna är klara att skickas iväg

Här är mina katter nästan klara för avfärd. Lava, Laila, Pelle, Nova och Zacharias. Jag skickar iväg dem på måndag då jag ändå ska in till  skolan och kan passa på och gå förbi ett postombud.

Håller på och avslutar projektet genom att skriva projektrapport och skicka iväg dem. Om mottagarna av katterna kontaktar mig så kommer det att skrivas här.

2 responses to “Hjärtekatterna är klara att skickas iväg

  • pernilla

    Hej!
    Min dotter föddes för snart 2 veckor sedan med en mycket svår missbildning på hjärtat, så vi kom till östra sjukhuset i Gbg direkt. Här fick hon snart en hjärtekatt som heter Pelle, som nu är med henne i sängen hela tiden. Tack för den fina katten!!

Kommentera

