Hjärtekatt #5 – Pelle

Hej därute! Nu närmar sig mitt projektarbete sitt slut. Har idag gjort klart min femte hjärtekatt, den sista under projektet.

Säg hej till den nya medlemmen i kattfamiljen, Pelle. 

Pelle är inspirerad av Pelle Svanslös på inrådan från min mamma och Agnes. Jag tror att den här katten är en av mina favoriter bland katterna. Den gick ovanligt snabbt att virka och han är riktigt söt. Jag gjorde dock en egen variant på nosen till den här för att jag tycker att mina andra nosar har sett lite konstiga ut.

Kommentera

