Träning

Idag blev det en tur till skolan för att plugga, fixa med essän. Det går framåt med den i alla fall. Sofia kom och lunchade med mig, där var också Hanne, Emelie, Viktor och Malin i en annan klass på skolan. Vi satt tillsammans och åt. Efteråt så satte jag och Sofia i biblioteket och jobbade med våra essäer i typ en timme.

Sen gick jag och Sofia, hon hem och jag till Friskis. På Friskis gymmade jag först och sedan en kvart på crosstrainer. Körde intensivt på den och kom upp högt i puls. Är nöjd med att vara igång och får se om jag åker dit imorgon eller om jag tar en promenad bara.

Kommentera

