Mysig pratstund

Idag har jag varit på stan ett antal timmar. Började med att träffa mamma för att gå till Underverket. Det kan vara bra med ordentlig snygg bh till studenten. När vi var klara gick jag till biblioteket. Fördrev lite tid där och lånade en bok. Vid ett träffade jag Sofia, vi gjorde lite ärenden, kolla på kläder ska prova en grej imorgon i Stockholm om vi hittar den. Efter ett tag drog vi oss mot Vi 3 där vi fikade och pratade länge. Alltid lika trevligt att träffa Sofia och speciellt när man inte träffats på ett tag.

Imorgon ska jag, mamma och Agnes till Stockholm. Målet med dagen är att hitta studentklänning till mig… Har inte sett någon särskilt bra här i Falun. Men utbudet är ju större i huvudstaden, hoppas verkligen att vi lyckas. Ska kolla efter lite snyggt att ha under studentveckan också. Blir väl lite fest och trevligheter med klassen under veckan.

One response to “Mysig pratstund

  • Sofia

    Tack för idag, supermysigt! Vi borde verkligen göra sådant oftare, även under skolveckor när vi ses mycket tycker jag. Man mår bra av att fika och prata ut, lite halv-svensk sådär ;)!

    Lycka till imorgon hoppas du hittar något fint! ❤

Kommentera

