Säg hej till min fjärde hjärtekatt

Nu är jag klar med min fjärde Hjärtekatt. Hon är blå och beige. (Råkade virka öronen beigea och upptäckte det först efter att jag sytt dit dem. Det passar i alla fall även om planen var en annan.)

Hennes namn är Nova och det var Elina von Krusenstierna som kom med namnförslaget. Stort grattis Elina!

Jag fick in 16 namnförslag från 11 olika personer. Varje namn fick en siffra efter i vilken ordning de kom in och slumpade fram resultatet med hjälp av en  slumpgenerator.

Kommentera

