Essä

Ursäkta att det dröjer mellan inläggen men har liksom inte riktigt någon lust att blogga just nu. Vet inte vad det är som gör det men jag lovar att jag inte kommer sluta helt. Måste ju färdigställa mitt projektarbete i alla fall.

Sitter just nu i biblioteket på skolan och skriver på min essä, samtidigt som jag snackar med Sofia på FB. Hon har varit i Barcelona och därav så har vi inte pratat på typ en vecka och nu är hon sjuk. I alla fall så har jag inga lektioner utan jag ”flyr” från mamma, som är hemma och är sjuk vill verkligen inte bli sjuk… Skriver essä om sexismen i idrotten och det går framåt i alla fall.

Kommentera

