Presenter

Igår hade jag en lektion, nämligen psykologi. Vi diskuterade huruvida en karaktär i en film jag inte sett var psykiskt sjuk. Efter lektionen åt vi lunch. Sen fixade jag, Sanna, Sofia och Lisa Karin födelsedagspresent. Karin fyllde 19 i söndags och bland annat på grund av att jag var sjukså hann vi inte fixa den innan. Jag och Sofia ner på stan och fixade hemligheter.

På kvällen var jag till stallet och försökte rida igen men för ovanlighetens skull så var alla där i gruppen jag skulle ha kunnat rida igen i. Blev kvar under hela lektionen och åkte hem med Malins mamma. Under lektionen kelade jag med Kola, en av våra stallkatter och fick en allergiskreaktion…. Kom hem vid kvart över tio och sov riktigt gott.

Kommentera

