Studenten

Även om jag har arbeten upp över örona så börjar det synas en ljusning borta vid horisonten. När de tre störs grejerna är klara så är det bara mindre grejer kvar. Förhoppningsvis kommer jag vara klar med det mesta i början av maj.

Högskoleprov på lördag ytterligare ett tecken på att framtiden är nära. Den 15 april ska högskoleansköan skickas och efter det så är det inte mycket kvar.

Mamma, Agnes och jag ska till Stockholm, igen, på påsklovet. Det ska letas studentklänning till mig. Förresten så hänger den klänning som jag ska komma i till balen vid mammas garderob. Den är så fin och den kan inte misstänkas för att vara sisådär 24, 25 år. Längtar verkligen till den 16 juni, studentbalen, dagen efter studenten och klänningen ska gå på. Ska träna rejält, äta bra framför allt äta mindre godis och sötsaker.

Okej blev kanske ett lite förvirrat och rörigt inlägg, men det jag ville säga är att det inte är långt kvar!

Kommentera

