Don’t look back in anger

Egentligen har rubriken inget med det jag tänkt skriva att göra. Kom att tänka på svåra tider jag gått igenom och att jag på något sätt kommit över det. Jag ser inte tillbaka med ilska, jag ser tillbaka på händelser som gjort mig till den jag är. Utan en del händelser skulle jag vara en annan än jag är. Jag ser tillbaka på svåra tider som vänts till något positivt idag.

Oj, nu spårade det ur bort från det jag tänkt från början. Skulle bara berätta vad jag gjort idag. Förmiddagen spenderade jag i stallet där det var dags för klubbtävling i hoppning. Själv var jag funktionär tillsammans med ett gäng andra. Fyra klasser blev tre då alla i klass I strök sig. Så vi började med klass II. De tävlande hoppade femtio cm och alla felfria fick rosett. I klass III så hoppades det 70 cm, det var stilhoppning och tre placerade. Linnea Carlsson på Kiss Me vann och på delad andra plats kom Eliza Forsaeus på Crazy och Ella Eriksson på Tara. Den sista klassen var också stilhoppning men hindren låg på 90 cm. Vann gjorde Therese Alm på Zanetti och två var även här Eliza Forsaeus på Crazy.

Väl hemma igen har inte särskilt mycket gjorts. Familjen såg på Hur många lingon finns det i världen? Den var väldigt bra. I alla fall så ska jag nog gå och lägga mig nu är riktigt trött nu…

Kommentera

