Otur….

Det är inte så lätt när man varit sjuk i min klass, för hux-flux utan att man får reda på det så ska klassen se film och börjar därför en timme tidigare….

Jag har som sagt varit sjuk måndag, tisdag och onsdag och missade psykologin i måndags och idrotten i tisdags. På grund av att jag var borta i måndags så missade jag att vi skulle se på film på historian och psykologin idag… Kom till skolan i vad jag trodde bra tid, men precis när vi skulle ha börjat psykologin så kommer min lärare när till skåpen och frågar ”Är det inte filmtajm för dig?” och jag ser enormt oförstående ut, så berättar han att de andra sitter och tittar på film och att den pågått i en timme redan. Han tyckte att jag kunde välja om jag ville se det sista, se filmen själv senare eller skippa den. Jag satt kvar i skolan och virkade vidare på katten, efter ett tag kom Sofia. Vi bestämde oss för att äta lunch och vänta in resten i matsalen.

Efter lunchen satt jag, Sanna och Lisa vid skåpen och pratade. Lisa fick sin födelsedagspresent sådär nästan 5 månader försent, vi diskuterade Aragorn syndromet (vill ni veta mer sök på The Aragorn Syndrome på FB) och pratade om en present till en vän. Jag och Lisa tog sällskap till stan och jag cyklade hem.

Just nu tittar jag på tv, planerar morgondagen och borde göra annat…. Ikväll är det dags för USmöte i stallet, blir trevligt, alltid kul att träffa de i US.

Kommentera

