Namntävling katt nr 4

Nu sätter jag igång en namntävling till min fjärde katt som jag håller på och virkar för fullt på. Den blir melllanblå i färgen.

Vinsten blir att jag skriver vem som gett katten namnet både på bloggen och lappen som skickas med katten. Om du har blogg så länkar jag till den i inlägget med resultatet.

Alla namn är välkomna både kill- och tjejnamn. Du tävlar genom att kommentera det här inlägget i bloggen. Tävlingen avslutas måndagen den 26/3

Katterna jag redan gjort och namngett: Zacharias, Laila och Lava

7 responses to “Namntävling katt nr 4

Kommentera

