Bamse

Sitter och försöker skriva ihop ett arbete om populärkultur i Människan socialt och kulturellt kursen. Skriver om Bamse och det är ganska mysigt, men koncentrationen tryter och just nu har jag väldigt svårt att göra något vettigt…..

Idag har jag haft en lektion, psykologi där vi började prata om psykisk sjukdom. På vägen hem lämnade jag och Sofia sommarkobbsansökningar på två ställen i staden. Har nu sökt på fem olika ställen, det är fler än förra året.

Imorgon har jag en lektion och ska gå på aerobics på friskis också. Agnes ska ha fest och jag, mamma och pappa ska äta ute och se på bio. Lördag och söndag ska jag, Elin och Emma på sista steget av ULKen. Det ska bli kul!

Kommentera

