Kafferep

Igår hade jag och några tjejer i klassen kafferep hemma hos Sofia. Det var jag, Sofia, Sofia, Emelie, Hanne, Kristina och Olivia. Vi fikade massor, skvallrade och hade det mysigt. Väldigt kul var det och jag gick hem först kvart i elva igår kväll och är fortfarande ganska mätt från igår.

Bilden är Emelies och jag har lånat den från hennes facebook.                                                                                                                                              Här är allt fika vi bakat och kalasade på. Jag, Sofiax2 och Kristina startade med det vi hade bakat lite innan resten kom.

One response to “Kafferep

  • Sofia

    Mysfaktor var det, dock gör bilden inte bakverken rättvisa, bilder gör ofta saker inte rättvisa. Ser fram emot ”Sissi-kvällen” samt picknicken! 🙂

Kommentera

