Oj, nu har det gått så där en vecka sedan jag bloggade sist. Sen dess har jag hunnit med att hoppa en lektion på Zathelit som inte gick bra, fått studentmössa, haft friluftsdag, gått på två pass på friskis, skrubbat golv på DTS och longerat både Jojo och Cournado på träning.

Idag är jag hemma, har inga obligatoriska lektioner idag. Har beställt en almanacka från personligalmanacka. Beställde även en fin skrivbok därifrån. Efter många om och men lyckades jag även betala dem. Har även bakat kakor till ett kafferep med några i klassen. Har gjort kakor som kallas Helenas Smarrekakor. Vi har fått receptet av någon på mammas jobb och de är jättelätta att göra.

Nu ska jag skriva på temaarbetet i historia och ikväll ska jag på ett pass på friskis.

Kommentera

