Kopparhatten

Imorse så började vi 8.40 med film tittande till psykologin. Ungefär halva klassen såg Mitt liv i rosa och andra halvan såg Guds stad. Efter film, PA-prat, långlunch och en halvtimme vid skåpen bestämde jag, Sofia, Olivia, Kristina och Sanna att vi skulle gå fika. Vi hamnade på Kopparhatten, där jag inte varit på väldigt länge. I varje fall så ät jag hallonpaj och drack varm choklad till. Det var en väldigt god hallonpaj, men chokladen var för mörk och besk för mig. Vi satt i alla fall där ett bra tag. Vi följde Sanna till bussen, sedan gick resten av oss omkring lite tills Olivia skulle till jobbet. Jag, Sofia och Kristina gick omkring lite på stan och jag funderar på om jag ska köpa ett par jeans från Gina Tricot.

Har ett par Silivia jeans i mörkblått och funderar nu på att skaffa ett par ljusa i samma modell.

Kommentera

