Årsmöte imorgon

Idag blir det visst tre inlägg här. Har inte haft någon lust att blogga på sistone…

I veckan har jag skaffat kort på friskis&svettis i stan, har hunnit träna ett pass än så länge. Hoppat sockerbitar med Zathelit och åkt skridskor på bandyplan vid Lugnet. Självklart har jag varit i skolan och så.

Idag har jag mest slappat. Jag och Skrutt, syster Agnes, har sett på Freaky Friday och bakat rågbräck. Rågbräck är underbart goda bullar med bland annat gramhamsmjöl, rågsikt och russin i. Det är verkligen det godaste bröd jag ätit.

På kvällen har jag tittat på Mello och fixat med stamtavlorna. Har gjort stamtavlor till ridskolehästarna och imorgon är det dags för US-årsmöte så jag och Stina ska skriva ut, plasta in och sätta upp dem imorgon. Ska väl ta och bädda klart sängen så jag kan lägga mig. Åker till stallet 9.45 imorgon.

Kommentera

