Blääää

Bara så ni vet så känner jag mig stressad just nu….. Allt händer nu, verkligen allt. Har massor med skolgrejer som ska vara klara vecka 50, vi har en julshow i stallet som tar hela lördag och söndag nästa vecka, funderar massor över framtiden. Vad ska jag göra? Vart vill jag? Plugga först? Resa först? Jobba först? Kombinera något? Har massor med beslut att fatta….Vill nog åka iväg som Au-Pair nästa år, vart vet jag inte men utomlands vill jag.

Sitter egentligen och skriver en psykologigrej som skulle varit inne för ett tag sedan. När jag är klar ska jag nog gå ner och koka pasta till salladen jag ska ha med till Stockholm imorgon. Det är dags för SACO-mässan, min andra stockholmsresa på kort tid.

2 responses to “Blääää

Kommentera

