Hoppsan!

Nu har Hjätekattsbloggandet uteblivit under några veckors tid. Kan säga att det går framåt med andra katten, den första sitter på en hylla och väntar på vänner, den tredje är på gång i tankarna, ska bli ljusgrön och jag kanske påbörjar den på söndag om jag hinner. Annars startar jag upp det när det är PA-tid på schemat.

Den randiga katten, den andra, den är lite jobbigare att göra än den första då man måste anpassa var varven slutar efter föregående färgbyte. Jaja, det är roligare att virka så än att virka något större än mössa eller så som går i samma färger. (Syrran virkar svarta och vita mormorsrutor, det ser ganska tråkigt ut med samma två färger.) Oj, gled ifrån ämnet lite….

Det kommer föresten komma ett längre inlägg om Hjärtekatten imorgon eller på fredag. Har filat på det sedan i söndags tror jag.

Kände för lite bilder också. Den första är på början av andra katten. Den andra bilden är Hjärtekattens logga. Den sista är på nystana jag köpte till första katten, det gick inte åt så mycket som jag trodde, har använt ett halvt lila och det beige kommer nog räcka till alla fem katterna.

One response to “Hoppsan!

Kommentera

