Förkyld

Jag är verkligen superförkyld nu. I tisdags kända jag ett litet skrapande i halsen på morgonen men var med på idrotten då det gick över efter frukosten. I onsdags mådde jag bra, sen i torsdagshade jag superont i halsen… Det var hemskt verkligen. Igår vaknade jag med rinnande näsa och under dagen tror jag att jag hade feber. Imorse vaknade jag och mådde bättre näsan rann inte, jag kände mig inte febrig, men jag hade en hemsk hosta. Sitter nu med småont i huvudet och en jobbig hosta och tittar på Så mycket bättre.

Kommentera

