Höstlov

Har varit tyst här i en veckas tid nu. Jag har haft en mysigt höstlov och inte haft lust att blogga.

Måndag och tisdag ägnades mest åt bakning men även en tur på stan med Sanna och Sofia hanns med på tisdagen.

I onsdags var jag på riskettan i tre timmar, mycket intressant och skönt att ha det avklarat. På eftermiddagen bakade vi ännu mer och när mamma och pappa kom hem så hade vi afternoon tea med tre sorters smörgåsar, två sorters scones och sju olika sötsaker. På kvällen tog jag och Lisa bussen ut till Sanna för en trevlig kväll med True Blood,  500 days of Summer och egentligen skulle vi hinna med lite Starshine.

I torsdags hämtade mamma och Agnes mig hos Sanna så åkte vi till IKEA i Valbo och köpte lite grejer. Bl a skrivbord till Agnes och en laptopbräda till mig.

Igår, fredag, vaccinerade familjen sig. På eftermiddagen åkte jag, Agnes och Agnes kompis Julia ut till stallet. Vi förberedde inför US årliga spökkväll. En lyckad kväll med läskiga historier, hemska spöken och trevligt sällskap av US, rädda och glada barn och Sven….

Vaknade imorse upp i cafeterian på FRK. Vi fixade i ordning i cafeterien och hämtade dockor i skogen. Har sedan jag kommit hem försökt att inte somna och läst Kalla det vad fan du vill. Efter två glas cola tror jag att jag ska orka vara vaken hela Så mycket bättre.

2 responses to “Höstlov

  • Linnéa

    Sv: Ja och det skulle ju vara kul om någon från en mindre sport kunde vinna, tex orientering då! Okej hästsporten är stor, men med de meriter Roffe har gjort är han ju ändå värd ett pris! 😉

  • Linnéa

    Sv: oj det var bra presterat från hennes sida! Håller tummarna att hon vinner bästa kvinnliga för det förtjänar hon efter den medaljhögen 😉
    Själv skulle jag bara bli sååå irriterad om Zlatan tar hem bästa manliga, igen… Sedan så vann Hellner förra året så jag tycker att han kan få vila ett år och få nästa gång 😉 Dock skulle Hellner i mina ögon vara en värdigare vinnare än Zlatan då han faktiskt presterat jäkligt bra 🙂

Kommentera

