Hjärtekatt nr 2 – påbörjad

I måndags eller tisdags var jag till garnaffären och köpte garn till den andra katten. Har redan kommit på ett namn till den och tänkte att orange skulle passa ihop med namnet. Var dock tvungen att ändra mig eftersom den orange har utgått i just den här sorten. Köpte istället ett rött garn och gör en röd- och gulrandig katt istället. Hade ett gult nystan som jag inte tagit något av.

Här är bild på garnerna och början på huvudet. Namnet på denna katt tänker jag hålla hemligt ett tag till. Min syster vet, men ingen annan vet.

Kommentera

