Bra två riktiga skoldagar

Den här veckan blir det bara två dagar då jag befinner mig i skolan. Idag hade jag tyska, dock Haraldsbo, men hade en lektion i alla fall. Imorgon skulle vi haft friluftsdag. Den är förflyttade till okänt datum. Var för vet jag inte. På onsdag är det faktiskt en helt vanlig dag. På torsdag är det hemarbete som gäller och samma sak på fredag. Imorgon ska jag planera de dagar jag inte är i skolan så jag så jag blir klar med lite grejer och påbörjar lite saker också.

Förresten så träffade jag min ena klassföreståndare från högstadiet idag. Han jobbar på Hbo och träffade på honom där.

One response to “Bra två riktiga skoldagar

  • warnmark

    Sv; Ja, jag håller med dig. Hade nog inte löst licens om jag bara tävlade några få gånger per år. Alldeles för mycket pengar 😦

Kommentera

