Måndagen den sjuttonde oktober tvåtusenelva

Igår hade jag en till stor del dålig dag. Var omotiverad till att skriva historieuppsats, det gick dåligt att jobba slog mig på massa grejer och fick ont i ryggen på grund av en jävla massa tidningar som skulle ner i tunnan för pappersåtervinning. Kom hem från jobbet med huvudvärk, ont i både rygg och mage. Genom ett under vart det bra efter en stund i stallet. Det var voltigedags, longerade Dino på första passet, på den andra longerade jag först Cournado ett tag. Han var jättesnäll och är nog en av de trevligaste hästarna jag longerat. Sedan longerade jag Peppar också. Det gick bra och han var mycket snäll. Kom hem glad från stallet igår.

Den här bilden visade jag på bloggen i våras men tycker att den kan få vara med igen. Det är Frida som gör en fana på Lagos. Den är tagen på en tävling i Uppsala, tror jag. Tycker att ni ska kolla in den superhäftiga kurbitsen på ärmarna =)

Idag skrev jag på historian, nästan klar nu. Sedan luncha i skolan, psykologigenomgång, anmäla till SACO-mässan och sedan tyska på HBO. Sen jag kom hem har jag suttit med datorn i knät samtidigt som jag tittat på tv och spelat wordfeud.

Kommentera

