Pluggdag

Idag har jag pluggat nästan hela dagen. Skrivit på både hemprovet i terrorism och historieuppsatsen om folkmordet i Rwanda. Har även gjort lite tyska som jag tyvärr inte fattar mycket av. Den jävla grammatik är inte lätt när man aldrig fått lära sig vad olika saker innebär på svenska….

Åt riktig, lagad mat, som jag lagat till lunch idag. Ställde mig vid lunchtid och lagade ärt och skinksås med pasta. En av mina favoriträtter, och något av lättaste som jag lagat. Det är skinka, inlagda champinjoner, ärtor, grädde, vitlökssalt och svartpeppar.

Just nu sitter jag och tittar på IDOL.

Kommentera

