They Don’t Care About Us

Igår hade jag körlektion på morgonen. Lärde mig att parkera, fanns dock inget bra ställe att fickparkera på. Hade tre lektioner i skolan. På kvällen åkte jag, pappa och Agnes till farfar. Jag körde, det var första gången jag körde på 90väg, första gången jag körde fortare än 70km/h och även första gången jag körde på 5:ans växel. Känner att det går framåt med körningen =)

Idag har jag haft en lektion, efter att den var slut så var jag kvar i skolan och umgicks med en del i klassen åt även långlunch med dem. Sen jag kommit hem har jag försökt plugga historia. Har inte gått så jättebra. Bytte folkmord som jag skriva om.

Kommentera

