Plugga hemifrån

Har suttit hemma och pluggat idag. Har skrivit klart en reflektion på gott och ont, läst lite historia och pluggat tyska. Har dessutom sett på The Boat That Rocked. Har även hunnit med en promenad, eller det var väl mer som en powerwalk. Sprang även en liten bit på slutet när jag var i skogen, men tyvärr så kände jag av mina benhinnor…. Har inte känt något av dem sen i våras då jag åt en kur med antiinflammatoriska och hade en veckas vila.

Tittar just nu på Idol och har börjat skriva på ett träningsprogram som är en uppgift på idrotten.

En riktig höstbild från förra hösten. Tror att jag ska ut med kameran i helgen och fota lite höstbilder =)

Kommentera

