Keine Wie Du

Sitter hemma, läser bloggar, spelar Wordfeud och funderar på vad som ska pluggas imorgon, har studiedag. Tror att jag ska sätta mig på biblioteket och plugga. Historia, tyska och sam/etik/religion/filosofi är det som är viktigast att plugga.

I söndags hade jag stalltjänst. Var i stallet 12 timmar och 45 minuter då. Var riktigt slut när jag kom hem. Var en kul dag i alla fall =)

I måndags var det dags för årets första diskussion i skolan. Jag, Lisa, Carro, Evelina och Ying diskuterade en dokumentär på psykologin. Hade sedan tyska där vi såg på Das Leben Der Anderen. Har sett den förut men så är det ibland.

Igår diskuterade jag och Emelie det första momentet i människan socialt och kulturellt. Skulle ha varit två till men de kom inte. Efter diskussionen hade jag hål och sedan idrott, som jag inte var med på pga att förkylningen blev värre efter i söndags.

One response to “Keine Wie Du

Kommentera

