Vad ska man göra?

Sitter och funderar på vad jag ska göra och hur jag ska ta mig till US mötet…..

Behöver egentligen plugga men orkar inte just nu…… Behöver också göra klart stamtavlor…..

Mina planer inför lördagen försvann eftersom Aline är sjuk. Jag, Sanna och Aline hade planerat pysseldag hos Sanna imorgon men när Aline blev sjuk så tänkte jag och Sanna att vi tar det någon annan gång då alla är friska och kan vara med.

En bild jag tog förra sommaren när min kusin och hennes dotter var på besök.

One response to “Vad ska man göra?

Kommentera

